Overzicht

  • Bijeenkomst 1 woensdag 17 april 2024
    19:00 - 21:00 uur
  • Locatie Praktijkschool de Wissel
  • Certificaat Nee
  • Adres Bergweg 8 4461 NB Goes
  • Max. aantal deelnemers 20
  • Uiterste inschrijfdatum vrijdag 12 april 2024
  • Studielast 2
  • Trainer Cindy de Klerk
  • Meer informatie? g.jansen@ozeo.nl
Gratis
voor Ozeo medewerkers

Doelgroep:

Iedereen die zelf wil ervaren tegen welke problemen mensen met autisme  in het dagelijks leven kunnen aanlopen, zowel in de professionele als in de privésfeer.

Inhoud:

Mensen met autisme begeleiden begint met autisme te begrijpen. Door zelf te ervaren welke moeilijkheden autisme  in het alledaagse leven met zich mee brengt, gaat de workshop verder dan alleen het autisme begrijpen.

Tijdens deze workshop ABC ga je voelen, ruiken, proeven, horen en zien hoe je cognitief betekenis geeft aan waarnemingen en hoe dat anders in zijn werk gaat bij mensen met autisme. Een circuit van praktische opdrachten doet je beleven tegen welke muren mensen met autisme kunnen aanlopen. Het brengt je van begrip tot autismevriendelijkheid.

Doelen/ Opbrengsten:

Aan het eind van deze training heb je ervaren en beleefd hoe het kan zijn voor mensen met autisme om opdrachten uit te voeren, samenhang te zien, frustratie te ervaren of hoe ingewikkeld het kan zijn om antwoord te krijgen op een eenvoudige vraag.

 

 

 

Kosten en betalen

De kosten voor de training staan vermeld per training.

Wij maken gebruik van Ideal om de betaling te voldoen, je ontvangt een bevestiging van de betaling per email.

Liever betalen op factuur? Dat kan ook! Je ontvangt de factuur per e-mail. Vriendelijk verzoek deze binnen twee weken te voldoen.

Krijg ik een certificaat?

Jazeker! Je ontvangt na afloop van de training via de mail een digitaal certificaat.

Trainer
Cindy de Klerk

Cindy is werkzaam als leerkracht in een autigroep bij de Klimopschool, onderdeel vanOzeo. Daarvoor werkzaam geweest bij Stichting Respont als ambulant begeleider en trainer van Qwestor Educatief. ‘Mijn specialiteiten zijn autisme en jonge kinderen. In de trainingen die ik verzorg, vind ik het erg belangrijk om een theoretisch kader te koppelen aan relevante praktijkvoorbeelden zodat deelnemers direct met de lesstof aan de slag kunnen.’