Cindy is onder andere werkzaam als leerkracht in een autigroep op de Klimopschool, onderdeel van Ozeo. Daarvoor is ze werkzaam geweest bij Stichting Respont als ambulant begeleider.
Haar specialismes zijn autisme en prikkelverwerking. In de trainingen die zij verzorgt, vindt ze het erg belangrijk om een theoretisch kader te koppelen aan relevante praktijkvoorbeelden zodat deelnemers direct met de lesstof aan de slag kunnen.’
——————————————————————————————————————————————————————
Nathanja Schreuder begon ruim 20 jaar geleden als leerkracht in het Speciaal Onderwijs bij Keurhove. Daarna werkte ze als ambulant begeleider, leerkracht in het regulier basisonderwijs en trainer/coach in haar eigen bedrijf. Op dit moment werkt ze o.a. als leerkracht in een auti-structuurgroep van de Klimopschool te Middelburg (SO).
Vanuit haar werk als leerkracht in het Speciaal Onderwijs is Nathanja gefascineerd geraakt door de manier waarop, over het algemeen, wordt omgegaan met ingewikkeld gedrag. Eerst kwam dat vanuit onvrede en het idee “dit moet toch anders kunnen?” Daarna vanuit het besef dat leerkrachten altijd het beste willen voor hun leerlingen, maar dat ingewikkeld gedrag moeilijkheden kan opwerpen. Dat spanningsveld behandelt ze graag in haar trainingen.
De opleidingen tot Gedragsspecialist en Licentie Specialist Klasse(n)Kracht hebben haar praktijkervaring goed aangevuld. Inzichten in de invloed van groepsdynamiek op gedrag hebben haar werk als leerkracht en trainer verrijkt. Dat brengt ze graag over aan anderen.