Overzicht

  • Bijeenkomst 1 woensdag 3 februari 2021
    19:00 - 21:30 uur
  • Bijeenkomst 2 woensdag 24 februari 2021
    19:00 - 21:30 uur
  • Locatie De Stenge
  • Certificaat Ja
  • Adres Stengeplein 1, 4451 CZ, Heinkenszand
  • Max. aantal deelnemers 20
  • Uiterste inschrijfdatum woensdag 27 januari 2021
  • Studielast 5
  • Meer informatie? educatief@respont.nl
€ 199.-
per persoon, incl. btw.

Doelgroep:

Docenten, onderwijsassistenten en intern begeleiders werkzaam in het (speciaal) voorgezet onderwijs

Inhoud:

  • Kun je ‘orde houden’ leren, of is een kwestie van aangeboren talent?
  • Zegt de mate van orde in een klas iets over die klas, of over jou?
  • Wat ga je doen als je de grip dreigt te verliezen?
  • Mag of moet je accepteren dat een groep druk is?
  • Waar liggen jouw grenzen?
  • Wil je hier over leren, meepraten en durf je ook jezelf onder de loep te nemen?

Doelen/ Opbrengsten

Aan het eind van deze training ben je aan de slag gegaan met

  • Je eigen rol binnen het groepsproces
  • Je bijdrage het creëren en houden van orde
  • Aan het eind van de rit heb je kennis en handvatten om zelf aan de slag te gaan in die ‘drukke’ groep.

Kosten en betalen

De kosten voor de training staan vermeld per training.

Wij maken gebruik van Ideal om de betaling te voldoen, je ontvangt een bevestiging van de betaling per email.

Liever betalen op factuur? Dat kan ook! Je ontvangt de factuur per e-mail. Vriendelijk verzoek deze binnen twee weken te voldoen.

Studielast

Bij elke training wordt aangegeven uit hoeveel uur de training bestaat. Eventuele opdrachten of huiswerk zijn hier niet in mee gerekend. Maar we weten hoe druk het kan zijn, dus we doen niet te gek!

Trainer
Suzanne Noordmans

Suzanne is ruim 35 jaar ervaring in het Speciaal Onderwijs als Leerkracht en LC-functie in SO en VSO. Nu werkzaam op OdyZee SO/VSO. Opleidingen: Gedragsspecialist bij CED, Master SEN Begeleiden aan de HZ, Studies bij Autisme centraal. ‘Ik ben geboeid door speciale leerlingen en zie het als een uitdaging om de passende begeleiding te vinden.’