Inhoud
Wat als het toch misgaat? Hoe goed je ook je best doet, hoe professioneel jij ook bent en blijft, soms is de ander zo boos, teleurgesteld of standvastig dat het gesprek uit de hand loopt. En dan? In deze training komt het dealen met klachten, boosheid en verbale agressie aan de orde, inclusief passend interveniëren in de escalatieladder van Glasl.

Trainer
Mary ter Steege
Graag lever ik een wezenlijke bijdrage aan de ontwikkeling en professionele groei van individuen, teams en organisaties. Met gedegen kennis op het gebied van de mens-kant van organisatieverandering, ondersteun ik ontwikkel- en transitieprocessen; mensen werkelijk in beweging brengen is mijn specialiteit!
In de rol van trainer, coach en adviseur zoek ik vanuit een groot gevoel van betrokkenheid, creatief en doelgericht naar oplossingen in vastgelopen situaties. Hierbij stimuleer ik mensen om impasses te doorbreken, de regie weer in handen te nemen en zo verantwoordelijkheid te aanvaarden voor het eigen aandeel in de situatie. Hoe moeilijker het probleem hoe groter de uitdaging om toch een uitweg te vinden!
Deze training is inclusief maaltijd!